Hansgrohe určuje trendy v koupelnách

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mnoho lidí si v posledním roce uvědomilo, jak je důležité si doma vytvořit prostředí, ve kterém se budou vždy cítit dobře. Místo, které je promyšlené, příjemné na pohled a vybavené kvalitními výrobky přinášejícími chvíle plné pohody. Prostor, do kterého se člověk uchyluje ne z nutnosti, ale protože sám chce. Spokojenost všech lidí, kteří s výrobky Hansgrohe pracují nebo je používají, je pro značku prioritou již INOVACE více než sto let.

Každý výrobek Hansgrohe byl vyvinutý v německém Schwarzwaldu lidmi, kteří jsou pro svou práci nadšení, a to se záměrem ulehčit každodenní život a obohatit jej o příjemné chvíle, ať už člověk hledá uvolnění, osvěžení nebo spolehlivost a čistotu. Koupelnové baterie a sprchy nepředstavují jen ojedinělé nápady, ale i komplexní řešení. Stávají se tak součástí života zákazníků a právě to charakterizuje značku Hansgrohe – v centru zájmu stojí vždy spokojený zákazník.

Hansgrohe  – 120 let tradice a kvality

Německá společnost Hansgrohe úspěšně funguje již 120 let. Její výrobky se prodávají ve více než 140 zemích světa a má za sebou více než 15 tisíc patentů a ochranných vzorů a více než 600 ocenění od nezávislých porot v mezinárodních designových soutěžích. Do jejího portfolia patří výrobky značek hansgrohe a AXOR, která nabízí řešení pro luxusní koupelny navržené světovými designéry.

Made in Germany

Kvalita pro Hansgrohe znamená ty nejvyšší standardy v oblasti servisu. Požadavky klientů jsou zohledňovány už při samotném vývoji. Zákazníci se tak mohou spolehnout na precizní, stabilní a udržitelné baterie, sprchy i sprchové systémy s dlouhou životností. Značka klade důraz jak na vybrané materiály, pokročilé technologie, dokonalou práci, tak i na ekologii i udržitelnost. V minulých letech prošla firma přeměnou z rodinné společnosti na globálně zastoupený koncern: Klaus Grohe, nejmladší syn zakladatele, vedl firmu více než tři desetiletí až do roku 2015. Hlavními akcionáři jsou americký koncern Masco Corporation a rodina Grohe prostřednictvím Syngroh Verwaltungs- und Beteiligungs- -GmbH. Od 1. srpna 2018 vede firmu Hans Jürgen Kalmbach jako předseda představenstva.

Přečtěte si:  S nezámrzným ventilem Schell Polar II vás zima nezaskočí

Hansgrohe Česká a Slovenská republika

Hansgrohe CS s.r.o., dceřiná společnost předního německého výrobce koupelnových baterií a sprch, oslavila v roce 2020 čtvrt století na českém a slovenském trhu a může být s výsledky opravdu spokojena. Historie firmy se datuje od roku 1955, kdy byla založena ve Svratce. Od roku 1999 má sídlo v Brně a v současnosti v ní pracuje 21 zaměstnanců.

Historie moderní koupelny je neoddělitelně spjata s historií značky Hansgrohe. Už zakladatel společnosti Hans Grohe ovlivnil svými nesčetnými nápady, průkopnickým duchem a řemeslným umem výrazným způsobem vývoj koupelen směrem k wellness oázám.


Některé příklady průkopnických inovací firmy Hansgrohe

  • 1901 – založení společnosti původním zakladatelem Hansem Grohem v německém Schwarzwaldu (Schiltach).
  • 1928 – první ruční sprcha s porcelánovou rukojetí, díky které se sprchování stalo dostupné pro mnoho domácností.
  • 1953 – vynález nástěnné tyče Unica – poprvé je možné umístit sprchu do libovolné pozice.
  • 1968 – Selecta – první ruční sprcha na světě s možností nastavení druhů proudů a se skleněnou rukojetí.
  • 1974 – barevná ruční sprcha Tribel (Frog Design – H. Aeslinger – později design pro Apple).
  • 1994 – vznik nadčasové a první designové kolekce AXOR Starck, jejímž autorem je Philippe Starck.
  • 2003 – vznik revoluční řady sprch Raindance, která pozvedla sprchování v jedinečný zážitek díky dešťovému proudu a technologii AirPower, jež směšuje vodu a vzduch, a zajišťuje tak nízkou spotřebu.
  • 2011 – první ruční sprcha s tlačítkem Select pro pohodlné přepínání druhů proudů.
Přečtěte si:  Koupelny Kaldewei v butikovém hotelu Indigo ve Varšavě


www.hansgrohe.cz

Share.

About Author

Comments are closed.